INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA (angl. „easy-to –read“) 
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba yra oficialus būdas paprasčiau pateikti informaciją.
Lengvai suprantama kalba:
• reikalinga žmonėms, kuriems sunku suprasti įprastus tekstus;
• padeda žmonėms sužinoti naujos Informacijos.
KAS YRA NIDOS LOPŠELIS-DARŽELIS „ĄŽUOLIUKAS“?
Nidos lopšelis-darželis „Ąžuoliukas“ yra vieta Neringoje, kurioje mokosi maži vaikai.
PAVYZDŽIUI:
● Vaikai mokosi bendrauti su žmonėmis.
● Vaikai mokosi gyventi sveikai.
● Vaikai susipažįsta su pasauliu, pavyzdžiui, mokosi pažinti gyvūnus.
● Vaikai mokosi ką nors kurti, pavyzdžiui, piešia.
Darželyje dirba auklėtojos:
● Auklėtojos prižiūri vaikus.
● Auklėtojos padeda vaikams mokytis.
Kai vaikai baigia darželį, jie eina į mokyklą.
Leidinys lengvai suprantama kalba apie draugiškas mokyklas Lietuvoje